Гальмівні диски на DAF 33 (ДАФ DAF 33 0.7)
Зв'яжіться з нашими менеджерами для допомоги в підборі потрібної запчастини.
Якість та комфорт експлуатації транспортного засобу безпосередньо залежить від безперебійної та ефективної роботи всіх систем та вузлів. Особливу увагу до рівня працездатності висувають гальма, що забезпечують максимальний рівень безпеки при експлуатації автомобіля в різних умовах.
Дискові гальма застосовуються в конструкції автомобіля поряд з барабанними, але перевершують свої аналоги за експлуатаційними параметрами. Вони характеризуються високою гальмівною здатністю, що не знижується внаслідок можливого перегріву, якісними матеріалами виготовлення та певними конструкційними особливостями.
У каталозі представлені гальмівні диски на DAF 33 з об'ємом двигуна 0.7.
Завдяки продуманій та унікальній конструкції дискові гальма рідше потребують технічного обслуговування та перевірки працездатності. Це спеціалізований вузол, який складається із взаємозалежних елементів, робочих деталей, що гарантують нормальне функціонування вузла.
Важливими елементами є гальмівні диски, що піддаються під час експлуатації ДАФ DAF 33 0.7 фізичної деформації. У конструкції сучасних автомобілів різних моделей можуть використовуватися одне або багатодискові гальмівні системи та при виборі дисків слід враховувати цей параметр.
Гальмівні колодки при гальмуванні притискаються до диска, надаючи на нього фізичну та механічну дію. Саме тому при виготовленні гальмівного диска використовуються виключно якісні матеріали, найчастіше це чавун, що відрізняється підвищеною зносостійкістю.
Гальмівні диски для DAF 33 повинні характеризуватись підвищеними фрикційними властивостями та виготовлятися із твердих та міцних матеріалів. Розмір диска підбирається по зовнішньому діаметру, яке товщина співвідноситься з товщиною поперечного перерізу, відзначеного між двома робочими поверхнями.
В асортименті виробників пропонуються різні гальмівні диски, які використовуються для заміни зношених елементів. Так як від якості та функціональних параметрів деталей залежить безпека пересування, слід врахувати всі особливості перед придбанням певного виду продукції:
Цілісні диски універсального типу є диском без додаткових деталей і функціональних особливостей конструкції. Такі елементи гальмівної системи характеризуються високою швидкістю нагріву та повільним остиганням, використовуються вони при низькій активності їзди.
При терті колодок об диск підвищується температура вузла, тому краще використовувати вентильовані вироби. Вони забезпечують природне та ефективне охолодження шляхом забезпечення циркуляції повітря та відведення зайвої теплової енергії, що виробляється в ході тертя.
Отвори на перфорованих дисках забезпечують їхнє охолодження в ході роботи та додатково характеризуються зниженим ризиком деформування. Диски для гальмівної системи з насічкою необхідні для відведення повітря, що прогрівається, і підвищують площу виробу.
Система гальмування будь-якого авто має функціонування в ідеальному форматі, навіщо слід регулярно проводити ТО. При зниженні ефективності роботи, збільшення часу періоду гальмування і спрацьовування вузла, інших проблемах з гальмами слід задуматися про необхідність заміни дисків.
Перед проведенням процедури потрібна точна діагностика, яку можна провести на спеціалізованих станціях технічного обслуговування. Від працездатності системи гальмування, якості підібраних деталей та правильного проведення їхньої установки без перебільшення залежить життя водія та пасажирів.
Саме тому проведення ТО із заміною дисків, встановленням нових деталей чи ремонтом вузла краще довіряти фахівцям. І найважливішим моментом залишається підбір хороших, якісних та недорогих дисків, які забезпечать комфортну їзду та безпечний режим експлуатації DAF 33.
Зношування гальмівних дисків залежить від різних параметрів, які впливають на необхідність заміни деталей. До них відносяться особливості водіння та якість доріг, якими найчастіше пересувається автомобіль, інтенсивність та загальний період експлуатації транспортного засобу.
Заміна гальмівних дисків на DAF 33 здійснюється при їх пошкодженні, зафіксованому збільшенні гальмівного шляху. Причинами процедури можуть стати зниження рівня гальмівної рідини, сторонні звуки, такі як биття диска в процесі гальмування.